مطالب

دلایل مهاجرت سلبریتی های ایرانی ساکن استانبول به لندن

 

دلایل مهاجرت سلبریتی های ایرانی ساکن استانبول به لندن موضوعی است که می خواهیم در مورد آن مطلب بنویسیم . جمعیت در جهان مدام در حال جابه جایی است ، اما بعضی کشورها بیشتر و بعضی کمتر درگیر جابه جایی می شوند . در ماه های اخیر به دلیل شیوع کرونا جابه جایی در جهان کاهش پیدا کرده است . ولی همچنان ایده آن در ذهن خیلی از مردم وجود دارد .  مردمی که به دلیل جنگ ، گرسنگی ، شرایط نابسمان اقتصادی ، تحصیل ، کار یا تفاوت سبک زندگی رفتن را به ماندن در کشور خود ترجیح می دهند .

این مطلب را بخوانید : معرفی 10 سلبریتی ثروتمند ایرانی

سلبریتی های ساکن انگلیس چه افرادی هستند ؟

از ایران تا کنون سلبریتی های زیادی به لندن مهاجرت کرده اند که برخی از ان ها دائمی و برخی هم به صورت موقت تصمیم به مهاجرت انگلیس را گرفتند .  و حتی برخی ها نیز به دلیل فعالیت های شغلی مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس برای مدتی در انگلیس زندگی کرده یا می کنند. اکثر سلبریتی هایی که از ایران به انگلیس مهاجرت کردند در شهر لندن زندگی می کنند و در آن جا فعالیت های خود را انجام می دهند.

در میان سلبریتی های ساکن انگلیس عده ای با توجه به فعالیت های خود مانند خوانندگی و … به شهرت رسیده اند .  و عده ای نیز مانند دنیا جهانبخت بدون هیچ استعداد و ویژگی ای و فقط به دلیل استایلی که دارد در فضای مجازی به شهرت رسیده است و اکنون به عنوان یکی از شاخ های مجازی در انگلیس زندگی می کند.

 

دلایل مهاجرت سلبریتی های ایرانی ساکن استانبول به لندن

چه افراد معروفی برای همیشه به انگلیس مهاجرت کرده اند ؟

همانطور که گفته شد تاکنون سلبریتی های زیادی از ایران به سایر کشورها مانند انگلیس ، امریکا و کانادا مهاجرت کرده اند که تعداد آنها کم نیست . در انگلیس سلبریتی های ایرانی زیادی وجود دارند که اکثر آنها به صورت دائمی به این کشور مهاجرت کرده اند مانند سروش لشکری ، حسین تهی و …. برخی ها نیز مانند نیکی کریمی برای کار به ایران می آیند . در میان سلبریتی هایی که برای همیشه به انگلیس مهاجرت کرده اند می توان به هیچکس ، تهی ، مهرداد جم ، دنیا جهانبخت و …. اشاره کرد . هرچند ممکن است این نفرات به شهر های دیگر و یا سایر کشورها دوباره مهاجرت کنند اما بازگشت آنها به ایران برای زندگی بعید به نظر می رسد .

دلایل مهاجرت سلبریتی های ایرانی ساکن استانبول به لندن

دلایل مهاجرت سلبریتی های ایرانی ساکن استانبول به لندن می تواند خیلی موارد باشد که بیشتر از همه می توان به سطح زندگی استانبول نسبت به لندن را اشاره کنیم . خیلی از سلبریتی هایی که چند وقتی در استانبول ساکن بوده اند و از نظر مالی وضیعیت خود را سرو سامان داده اند و نظر شان این است که دیگر در این شهر نمیتوان زندگی راحتی داشته باشند و بهترین جایی که بنظرشان می رسد به آن آرامشی که می خواهند برسند شهر لندن می باشد . و تلاش می کنند که اقامت خود را درست کنند و مهاجرت کنند به انگلیس و شهر زیبای لندن .

سلبریتی های ساکن انگلیس که حاشیه های زیادی داشته اند ؟

در میان سلبریتی های ساکن انگلیس تعداد زیادی از آن ها حواشی مختلفی داشته اند که پر حاشیه ترین آن ها خواهران وکیلی، جهانبخت و مهراد جم می باشند. دنیا جهانبخت و خواهران وکیلی کلا به واسطه همین حواشی بود که به شهرت رسیده و معروف شده اند و حاشیه برای آن ها یک امر طبیعی می باشد. از حواشی مربوط به خواهران وکیلی می توان به مواردی که در قسمت های قبل گفته شد اشاره کرد که عکس های جنجالی آن ها در کنار دو فوتبالیست سرشناس و مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی پخش شد.

دنیا جهانبخت هم که در حاشیه زندگی می کند که از مهم ترین حواشی او می توان به روابط زیادی که با سایر افراد مانند ساسی مانکن، حسین تهی، مهراد جم و … داشت اشاره کرد که از همین طریق به شهرت رسید. به جز نفراتی که گفته شد سایر این اشخاصی که در انگلستان زندگی می کنند هم حواشی مربوط به خود را دارند اما نسبت به افراد ذکر شده حواشی آن ها کمتر است.

 

 

سلبریتی های ساکن انگلیس که حاشیه های زیادی داشته اند ؟

همچنین بخوانید : درآمد بازی انفجار چقدر می باشد؟ بررسی درآمد های افراد در بازی

درآمد سلبریتی های ساکن لندن از کجاست ؟

درآمد هر کدام از سلبریتی هایی که در انگلستان سکونت دارند از طریق فعالیت های مرتبط با خود به دست می آید. به طور مثال هیچکس، تهی و مهراد جم با توجه به این که در زمینه خوانندگی فعالیت دارند درآمد آن ها نیز از همین طریق به دست می آید یا مثلا نیکی کریمی و الناز شاکردوست با توجه به فعالیتی که در سینمای ایران دارند درآمد آن ها حاصل از فعالیت در زمینه بازیگری می باشد . و نفراتی مانند آنا و مندی وکیلی از طریق مدلینگ درآمد دارند.

در این میان افرادی مانند دنیا جهانبخت با فعالیت و مدیریت سایت های شرط بندی توانسته درامد خوبی برای خود به دست بیاورد. پس درآمد هر کدام از این افرادی که در انگلیس زندگی می کنند از طریق فعالیت های مختلف و حرفه آن ها به دست می آید.

 

 

 

درآمد سلبریتی های ساکن لندن از کجاست ؟

مطالب پر بازدید : آیا درآمد زایی از بازی انفجار دروغ است؟

اینستاگرام سلبریتی های ساکن انگلیس

هر کدام از سلبریتی های ساکن انگلیس فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند حتی برخی از انها نیز مانند جهانبخت ، آنا و مندی وکیلی به سبب همین اینستاگرام به شهرت رسیده اند . تا امروزه نام آنها در کنار سلبریتی های ساکن انگلیس منتشر شود. هر کدام از این سلبریتی ها در اینستاگرام فالووران و طرفدار ران بسیار زیادی دارند و خود انها نیز تاکنون پست ها و محتوا های زیادی در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده اند که با سرچ نام آنها در قسمت اکسپلور اینستاگرام می توانید پیج های این افراد را پیدا کنید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثبت نام و شروع دانلود برنامه اندروید