مطالب

بیوگرافی رامینا ترابی

در این مطلب قصد داریم رامینا ترابی را به شما معرفی کنیم . رامینا ترابی مدل و طراح لباس مشهور ایرانی است . او به صورت کاملا تصادفی وارد این عرصه کاری شد . در ادامه ما به صورت مفصل به معرفی این دیزاینر و مدل معروف ایرانی و ازدواج او می پردازیم .

رامینا ترابی یکی از بهترین و زیبا ترین دخترانی است که تا به حال توانسته بدون آرایش از خود در صنعت مدلنیگ نامی به جای بگذارد . رامینا ترابی به واسطه انتشار عکس های خود در پروژه مستند اطلس زیبایی به شهرت رسید . او یکی از جوان ترین مدل های ایرانی می باشد . مزیت رامینا ترابی نسبت به بقیه مدل های حال حاضر چهره ساده و بدون عمل جراحی او است . که این مشخص می کند رامینا ترابی زیبایی ذاتی دارد و از طریق عمل جراحی به این زیبایی نرسیده است .

بیوگرافی رامینا ترابی

رامینا ترابی در بیست و سومین روز پاییز سال 1373 در شهر زیبایی شیراز در یک خانواده معمولی  متولد شد. وی در دانشگاه در رشته روانشناسی تحصیل می کرد . رامینا به نوازندگی نیز علاقه زیادیی داشت . و چندین ساز مختلف را نیز می نوازد . او در اینستاگرام نیز فعالیت بسیاری دارد و جزء شاخ های اینستا شناخته می شود . صفحه شخصی وی 582 هزار فالوئر دارد .

زمانی که عکس های رامینا به عنوان مدل گرفته شده، برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمد که آیا خانواده او با این که او مدل شود مشکلی ندارد. باید گفت چون عکس های اولیه او بدون آرایش بوده است خانواده اش هیچ مشکل با آن نداشتند. حتی خود او می گوید که خانواده اش از عکس های او استقبال نیز کردند.

پس از یک سری اتفاقلا رامینا به یک مدل مشهور و شناخته شده در جهان تبدیل شد. او در این زمینه بسیار موفق است و کارهای بسیار خوبی نیز انجام داد. شاید مهمترین دلیل موفقیت این مدل این است که او هیچ گونه عمل جراحی نه در صورت و نه در بدن خود ندارد. صورت و بدن رامینا کاملا طبیعی است و دارای زیبایی ذاتی می باشد. حتی خود رامینا در این مورد می گوید: ” او زیباترین دختر ایران نیست. دختران زیادی از او زیباتر وجود دارند و فقط به خاطر سادگی و بدون عمل و آرایش بودن چهره اش عکاس رومانی از او استفاده کرده است.” در حال حاضر وی یکی از افراد بسیار موفق در زمینه مدل است و برای خودش یک برند لباس نیز  راه اندازی کرده است .

مصاحبه رامینا با سینا ولی الله

او مصاحبه های مختلفی با شبکه هی و خبرنامه های مختلف داشته است. یکی از مصاحبه های او که بسیار مورد توجه قرار گرفت، مصاحبه با سینا ولی الله در برنامه چند شنبه با سینا بود. او در این برنامه به صورت کامل نحوه معروف شدن خود را توضیح داد. و به سوالاتی از قبیل اینکه ازدواج کرده است یا نه؟ آیا تاکنون به او پیشنهادی برای بازیگری داده شده واین چنین سوالاتی پاسخ داد. او در این مصاحبه گفت خیلی ها به او پیشنهاد می دهند صورتش را عمل کند. ولی او می داند دلیل اینکه مردم به او علاقمند هستند اینکه صورت عملی ندارد .

ازدواج رامینا ترابی با علی اعتمادی

رامینا ترابی اوایل سال 99 عکسی از خود در اینستاگرام قرار داد که در مقابل دفتر ثبت ازدواج شیراز بود . و با این عکس خبر از ازدواجش داد . پس از اینکه عکس های را منتشر کرد این سوال برای بسیار از کاربران ایجاد شد که همسر این مدل معروف ایرانی کیست ؟. همسر وی علی اعتمادی  و خواننده پاپ ایرانی است . همسر او بدون مجوز رسمی به خوانندگی می پردازد و رامینا در مورد او می گوید: ” او خواننده ای غیر مردمی (بدون مجوز رسمی برای خواندن)، گوینده و عاشق است .” این دو عکس های زیادی از خود در صفحات اینستاگرام منتشر می کنند . آنچه که از عکس های این دو مشخص که آن ها بسیار عاشق هم هستند .

زیباترین دختر ایران رامینا

به رامینا ترابی لقب زیبا ترین دختر ایرانی را داده اند که تا حدودی به خاطر زیبایی خدا دادی و بدون عمل او می توان گفت که این لقب درست است . خودش معتقد است که دختران بسیار زیباتری از او نه تنها در جهان بلکه در ایران هم وجود دارند . او می گوید :دخترانی بسیار زیباتر از او در ایران وجود دارند و او دختر شایسته ایران نیست و فقط بخاطر اینکه بدون آرایش و بدون عمل بودم انتخاب شدم .
خیلی ها او را شبیه به مونیکا بلوچی و گلشیفته فراهانی می دانند و به گفته خود او مردم او را به خاطر سادگی و بی آرایش بودنش دوست دارند و همین مهم ترین علت شهرت رامینا شده است .

شروع فعالیت رامینا در صنعت مدلینگ

فعالیت رامینا در این صنعت از بازار وکیل شیراز و زمانی که فقط 19سال بود شروع شد. او در سال 1393 به صورت کاملا اتفاقی با عکاس مشهوری به نام میخاائیلانوروک آشنا شد. این عکاس از زنان کشورهای مختلف بدون آرایش عکس می گرفت و اهل کشور رمانی بود. این عکاس از طریق دوستان رامینا با اوآشنا شد و باعث شد رامینا تبدیل به یک مدل مشهور و معروف جهانی تبدیل شود .

کلام  آخر

در حال حاضر رامینا برای خمیر دندان کرست و پرسیل تبلیغاتی انجام می دهد . همچنین در چند موزیک ویدئو مختلف شرکت داشت . یکی از معروف ترین موزیک ویدیوهای که او شرکت داشت، موزیک ویدیو حامد نیک است . او در بیشتر عکس های خود با یک دستمال سر حضور می یابد . این دستمال سرها طراحی شده توسط برند خود رامینا ترابی است .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثبت نام و شروع دانلود برنامه اندروید